Case: Oranjehoek – de Westlandse burgerfabriek

De Oranjehoek in ‘s-Gravenzande is een familiebedrijf. Frans de Jong heeft in 2000 de cafetaria overgenomen van zijn vader. Na een aantal jaar het traditionele cafetaria-assortiment gevoerd te hebben is Frans zich gaan specialiseren in burgers. Dit heeft er in geresulteerd dat Frans zijn winkel heeft getransformeerd van een traditionele cafetaria met vitrine tot het moderne fastservicerestaurant ‘De Westlandse burgerfabriek’. Bij aanvang van zijn hamburgeravontuur werkte Frans met een traditionele bakplaat die al snel niet voldoende capaciteit had om aan de vraag van hamburgers te voldoen. Na intensief contact en tekenwerk heeft Interfastfood een burger-make-line voor Frans ontwikkeld. Met een 2-plaats Taylor Clamshell en gekoelde preptafel. Daarnaast maakt Frans gebruik van Henny Penny Evolution Elite friteuses.

Naast het leveren van de apparatuur heeft Interfastfood ook een bijdrage geleverd in de communicatie met de gast. In samenwerking met ‘de Digitale’ is er een hoogwaardige menupresentatie samengesteld met de opnames van Interfastfood. De hele ommekeer naar een professionele presentatie is ooit door Frans zelf ingezet door het eigenhandig verspreiden van ruim 5.000 flyers bij mensen in de brievenbus. Al raakte Frans geheel verkleumd, zijn inzet resulteerde in een directe omzetstijging en het grote succes van cafetaria de Oranjehoek ‘De Westlandse burgerfabriek’ vandaag de dag.

 

 

« Terug naar overzicht

    Meer informatie?
    Vraag de nieuwsbrief aan.